Min lediga dag

Dålig uppdatering tycker jag...
Igår jobbade jag mellan 9-17 och fixade ett nytt leg! Känns himla skönt att det är avklarat. Nu slipper man tänka på det ett bra tag framöver.
Blev lite halvstressigt när syrran påminde mig om att våra leg går ut den 27:e.. Det bästa med att fixa nytt leg är att man får ändra sin bild. F*n, det är ju bara en ren tur att jag kommer in på krogen fortfarande med tanke på det där äckliga kortet.

Idag har jag: kollat på Alla vi barn i Bullerbyn filmen med älsklingen och på eftemiddan varit i Sollentuna med Roxanna. :) Vi solade, fikade och kollade lite i några butiker. Borde verkligen ses oftare.
Jag hittade lite grejer som vanligt: nya vantar + matchande halsduk, ögonbrynspenna och ögonskugga. :)



Ikväll ska jag och Linus bara vara hemma hos mig och mysa. För vi har 1-år-och-5-månaders-dag idag. :P

And......off!


Kommentarer
Postat av: Revin

älskar dig med älskling

2009-01-21 @ 22:13:55
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Fanny

svar: Ja, men vi har inte Gina här i trakterna, kommer väl att komma senare men.. :/

Så får vara lite avundsjuk på dina så länge :D

Okej, vad jobbigt. :/ Själv är det bara träning lite senare som gäller, lugn dag för en gångs skull! :)

ha det så bra,

puuss&kram!

2009-01-22 @ 18:21:53
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0