Måndagsångest? Nope.

Att somna och vakna till Sex and the City det är allt mysigt det. Tack älskling än en gång för min fin fina julklapp.

Igår kväll efter fikat hos moster var jag med Tessi, först åt vi middag här, sen åkte vi och köpte godis och satt och snackade hos henne om allt och inget i 2 1/2 timme innan hon skjutsade hem mig. Mycket mysigt.

Ska röra mig mot jobbet om 45 min. Ska vara där mellan 16-20.20 ikväll.
Men innan jag ska åka hinner jag titta en stund på Du är inte klok Madicken! :D Underbar.


(Foto fr: länk)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Nunnun, jag ska verköligen försöka läsa din blogg oftare än vad jag gör ! DU ÄR INTE KLOK SABINA !

2009-01-19 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0