Make my saturday!

Hejsan hejsan!

I torsdags kväll var det trevligt. :) Även om Robin hade så hög feber att de först hade tänkt ställla in spelningen lät det skitbra! Som alltid, en mycket bra show grabbar. :) Ni är awsome! 
Jag, Linus och syster var inne på Harry B James ca 22 och slog oss ned med syster Becka och hennes vän Emelie en stund. Efter ett tag hittade vi även Revin, Daniel och Emanuel vid ett bord och slog ihop oss istället vid ett större mittemot scenen. :)





En lyckad och lagom lång kväll med sista tåget hem. Alla skulle ju jobba dagen efter. Jag jobbade som sagt först 9-13 igår och även 16-20 på extrajobbet tillsammans med Görel. :)

I min såkallade långa "rast" var jag i Väsby centrum och hittade en del fina grejer. Detta:




Hittills idag har jag varit och solat med Tess och Kim och kollat på flera avsnitt av Pippi Långstrump här hemma hos killen. Blir mer senare. Linus beställde nämnligen alla Pippi Långstrump och Alla vi barn i Bullerbyn avsnitt här om dagen. Underbart, älskvärt och så jä*la roligt. :)

Blir en lugn kväll. Mycket skönt. Var rätt slut igår kväll när jag kom hit. En ledig helg var efterlängtad.
Snart ska vi ner och handla middag.
Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härliga bilder och vilka fina grejer du shoppat!

ääälskar jeansen! var hittade du dem? :D

svar: Okej, vad härligt. Skönt att ha ledigt från jobbet också :)

Själv ska jag också sitta hemma och ta det lugnt ikväll. har inte lust med något annat heller, så det ska bli skönt :)

Tack så mycket du! :) Hoppas du får en lugn och bra kväll! :) stor kram

2009-01-17 @ 18:28:06
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0