Lunch, shopping och sol

Idag var jag också ledig. Vilken lyx va...

Lunchade med killen i Sollentuna c och shoppade (läs fyndade) resten av eftermiddan: nya underkläder (2 bh, 1 trosa), hårfärg, nagelfil, mascara, volum balsam och annat smått. :)

Solade med Tessi efter det. Idag var det riktigt skönt. Idag var jag någon helt annan stans än i solariet..typ Grekland..sen blev det mörkt, kallt och jag var tillbaka till verkligeheten. Suck.

(Foto fr: länk)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n med min sova-över-kompis Tessi.
I morgon jobbar jag mellan 15-19. Thats it. Typ.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: juliaooo

åhhhh okej :D du får lägga in bild sen, då du färgat håreT;)

2009-01-08 @ 11:46:46
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0