Idag är jag trött

Man vet att Sabina är trött på jobbet när hon börjar en konversation med "Vill du ha kvittot?" till en kund....alltså hinnan "Hej", "Var det bra så?", "33,50 blev det då" och "Tack"....

Efter jobbet idag kom Tessi och hämtade mig, vi åkte och solade, det var riktigt skönt och efterlängtat. :)
Hon var här en stund också och snacka skit men nu har hon åkt och lämnat mig ensam. Lite senare kommer Linus på linjen och gör mig sällskap i alla fall. :)



I morgon har jag ett riktigt kul pass (inte) på jobbet mellan 11-20.20.
Ja, mycket mer hinner jag inte med imorn.

I morn är det även den 15:e och vad händer då?! Jo, jag får min lön. ;D

Kommentarer
Postat av: juuuliaao

hahaha åhh vilken söt kissemisse:]



härligt iallafall med sovmorgon!



ha en nice dag.

2009-01-15 @ 09:46:53
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Sabina

Svar till Julia:



Julia jag behöver lösenord för att se och kommentera din blogg?



Ja den är söt.. :)

Jo det var lite skönt faktiskt..imorn blire jobbigt däremot eftersom att jag glömde att jag skulle ut ikväll å lyssna på en polares band som spelar inne i stan.. :P



Ha en bra dag du med. :)

2009-01-15 @ 09:55:24
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0