090102

Dags att uppdatera lite kanske...

Min nyårsafton var bra. Var som sagt hos Lindberg med lite folk. Började med välkomst-bål och tre-rätters middag. Kvällen var rätt lugn till sista timmen ungefär då de blev för mycket för några.. :P Syster och Micke kom förbi också innan 12-slaget, det var kul. :)
Det var väl inget storslaget fyverkeri som i Sidney direkt men det var fint ändå och rätt mycket för att vara i väsby tycker jag. :) Linus "tårta" som han ställde på en bra plats några minuter innan 12 sköt iväg 4 skott och blev sedan tyst. Smått besvikna blev vi väl men efter en 5-10 min "konstpaus" kom den igång igen. Haha. ;)







Jag och Linus var hemma ca 03 så jag fick i alla fall 6 timmars sömn innan jag skulle upp och jobba igår igen. Och jag var faktiskt nästan pigg så det kändes mycket bra. :)
Vi var väl runt 20 personer som inventerade på jobbet i par om 2. Är mycket glad och tacksam för att jag fick vara med Tim som gjort det där i många år. Räknade snabbt gjorde han också, och jag skrev. Vi var så snabba med våran sektion att vi fick ta andras delar också.
Kom där ifrån strax efter 17. Jag fick åka med Janina och hennes pöjk till Rotsunda. :) En tacksam summa pengar direkt ner i fickan. Lätt värt det. ;)

Pizza här hos killen till middag igår var också tacksamt. Även om vi tittade på Victoria Secret's Show direkt efter det. Haha, då mår man bra. ;D

Idag är jag ledig, woho! Lång helg! :) Så skönt.
God fortsättning allesammans.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Ja faktiskt, den blev riktigt lyckad. Din då? Har inga bilder än däremot :/

2009-01-02 @ 15:50:20
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Revin

Hoho .. ja de blev ju riktigt bra. Som sagt.. snygg var du på nyår! :)



VI SES IMORGON! Yey. då blir det mys, svull, film och promenad. Puss <3

2009-01-02 @ 16:34:23
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Först var jag på en finmiddag med förrätt, varmrätt och efterätt med mina föräldrar och grannar (både vuxna, ungdomar och barn) skit kul faktiskt. Körde lite barnsliga lekar och med alkohol så det var skit kul, sedan drog vi ut till en villa och festade med andra :)

2009-01-02 @ 17:09:08
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Härliga bilder :)

sv: Jag bor ju i Finland, så det verkar vara lite trögare här :D haha

Hihi, ja :) Har hunnit med mycket under året ;)

Ha en fin helg! Kram!

2009-01-02 @ 17:52:17
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: madeleine

jag älskar robert pattinson! :D, haha

2009-01-03 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0