Working out..

Att träna på en dagen-efter dag trodde jag aldrig skulle ske...men om 20 min är jag på väg till Sollentuna och Friskis&Svettis för att träna med Revin. Idag blir det först spinning och sen Jympa. :)

Igår var jag alltså ute - med Emilia, Roxanna, syrran och Diana (- Diana). Hon fick nämnligen migrän och kunde inte göra oss sällskap, det var tråkigt tyckte vi men bestämde oss för att ha kul ändå. Och det gick ju hur bra som helst!
Förandes på Nivå 22 lättade vi upp stämningen och sen begav vi oss till Pans i Gamla Stan.
Första gången jag var där faktiskt, kanske hade något för höga förväntningar efter Emilias utlåtande "Det är det bästa stället av alla jag varit på!". Och den tjejen har varit på det flesta ställen..
Men Pans var helt okej. Bra musik. Roliga korridorer och kryp in. Drinkbiljetter (= en gratis drink, vin eller öl, slå det Huset!)
För att toppa kvällen hann till och med jag och syrran med sista tåget (01:50). Vad häpna vi blev. Men åh, så uppskattat. Blev dock ingen donken tack vare det. Vet inte om det var bra eller dåligt.





Träna var det ja....det ska bli skönt...mors!

Kommentarer
Postat av: Revin

haha jag va och är fortf (lite) så biiitter! skönt att vi kom iväg o tränade iaf! träna på tisdag/onsdag igen? Puss på dig<3

2009-02-09 @ 00:40:29
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Ja, tackar! :)

Okej, härligt med träning! :)

Händer det något kul idag då? :)

kram!

2009-02-09 @ 15:46:23
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Fanny

Söta bilder föresten! :)

2009-02-09 @ 15:47:05
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0