When the moon hits your eye like a big pizzapie...

Igår natt var månen otroligt vacker.
Det var fullmåne och den lös så klart att jag blev bländad av att titta upp mot den. Men jag kunde inte annat när jag tittade upp på den mörkblå himlen. Skuggor bildades på marken och molnen strök förbi ovanligt fort.
Jag upptäckte detta när jag såg hur det starka, blå skenet la sig på mitt golv. Det var så vackert. Varför tog jag inte kort på det.. Det hade i och för sig aldrig varit detsamma.
Och idag var solen stark istället. Bort med snön. Ge mig vår..


(Foto: länk)

Idag har jag jobbat mellan 16-20.
Jag hatar en-minut-i-åtta-kunder. Vänta bara tills jag möter er i en mörk gränd..

Nu ska jag titta på älskade Prison Break. Det sägs vara det näst-sista eller det sista avsnittet för den här säsongen och...alltid?! Usch, jag kommer känna mig så tom...

Imorgon jobbar jag 9-17. Sen ska jag träna med Revin..tjohej!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Okej, vad duktig du är som tränar så mycket! :)

Ja, är den inte fin? :D Älskar den!

Tack så mycket, känns redan bättre faktiskt :)

Hoppas du får en fin dag! kram!

2009-02-10 @ 10:35:24
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Revin

Vågar vi oss på medelpasset kl 18.00?? :O eller ska vi köra bas en halvtimme senare, dvs 18.30 ? :)



<3

2009-02-10 @ 12:31:31
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0