Vänskap

Det gick bra att gymma igår, körde hela kroppen. :) Kändes rejält efteråt men har ändå inte så faslig träningsvärk idag..

Jag och Minna åt middag på en pizzeria vid Väsby station. Men pizza blev det inte, utan en sallad och en pasta. Det var gott. Snacka kan vi också. Från det att vi satte oss vid bordet till det att vi skildes åt vid åtta. Timmarna bara flög iväg. Men det var himla kul att ses igen och vi hade mycket att prata om. Minst sagt. Kunde nog ha fortsatt hela natten. :) Och vi ska absolut skärpa oss med att ses oftare.



Jag sov hos killen i natt och ska snart dra mig här ifrån för en snabbis till väsby centrum. Tänkte nämnligen inhandla ett par spets-strumpbyxor.
Jobba ska jag också göra idag, mellan 16-20.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Minna

absolut! (:

2009-02-16 @ 22:35:01
URL: http://minnasuominen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0