Less på mig själv

Hittade inga spets-strumpbyxor igår..som jag tyckte om...får förtsätta leta...för ett par ska jag ha.

Jobbade idag mellan 9-15. Eftermiddagen var ovanligt flummig.
Ska strax bege mig mot Sollentuna för att möta upp Revin, vi tänkte titta lite i centrum innan träningen. 
Idag ska vi vara med på passen: Bas Jympa 18.30-19.30 och efter det Ki-Yoga 19.30-20.30. Har aldrig testat Yoga så det ska bli spännande och kul.  


(Foto fr: länk)


Tänkte berätta att jag nu bestämt mig för att trappa ner på skrivandet i bloggen, för det känns bara onödigt och leder ofta till desperation när jag inte "berättat om vad jag gjort" i bloggen. Går flera dagar blir det bara jobbigt. Visst, det kan vara skönt med dagboksliknande inlägg ibland...men inte varje dag.
Jag tycker själv inte att det är det roligaste att läsa i andras bloggar så varför ska jag plåga de få läsare jag har med det?

Så från och med nu - mer egna bilder, mindre text.
Låt mig få försöka i alla fall..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0