Kompis, det går bra nu

Igår var det alla hjärtans dag.
Egentligen tycker jag att det här med alla hjärtans dag är överskattat men kunde ändå inte hålla mig från att köpa söta kort och geléhjärtan tidigare i veckan.
De senaste två veckorna har varit de mest rosa och gulliga veckorna som under det kommande året. Tur att det är över. Jag förstår inte varför vi gör en så stor grej av det. Överallt. Lambi byter ut designen på sina toalettpapper för en vecka för att det ska passa in. Tidningarna byter ut färgen på den där linjen som skiljer de olika texterna åt. Och alla måste vara så goa och glada. Inte konstigt att man får för höga förväntingar av alla jä*lars hjärtans dag.


(Foto fr: länk)

Well...
Var hos kusinerna på dagen igår för att fika och fira att en har fyllt år och en annan fyller idag.
På kvällen blev det dubbeldejt. Jag, killen, syrran och Micke bestämde oss efter många om och men att äta på den indiska restaurangen i Rotsunda. Lika gott som vanligt.
Ännu senare på kvällen blev det Melodifestival. Vi var ju bara tvugna att titta och heja på H.E.A.T. :) Himla kul att de grabbarna var med...och ännu roligare att de gick till final i Globen! :) Grattis grattis.


Idag däremot blir det träning med Revin. Om 15 min bär det av mot gymmet. :)
Och ikväll ska jag äta middag med ingen mindre än...Minna. :) Länge sen vi sågs nu. Usch, vad dåliga vi är. Skärpning!

Nu måste jag fixa i ordning mig..

P.S VI HAR NU BOKAT LÄGENHET PÅ GOTLAND VECKA 29! BOYAA!
SOMMAR, KOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0