En vit jul.. :)

Äntligen kom snön, bättre sent än aldrig. Så det verkar bli en vit jul i alla fall. :)

Imorse fick jag en akut nackspärr, vilket förstörde hela dagen. Var inte det minsta kul att jobba med det kan jag tala om.

Tog svinvaccinet idag också. Dock flera timmar efter det att jag fick nackspärren, så den kommer inte där ifrån. Tänkte först inte ta vaccinet pga. oro att bli sjuk av det men chefens vilja är min lag. Nu får jag bara hoppas att lite ont i armen är den enda biverkningen. Har absolut inte tid att bli sjuk just nu.

Det är julstämning hos oss:




Observera att fotot på adventsljusstaken inte är taget nyligen. Jag har inte glömt att tända ett ljus varje advent.


Kommentarer
Postat av: Pia

åh, jag tog vaccinet i förrgår och spydde hela dagen igår, inte lyckat! haha :P

2009-12-16 @ 18:21:56
URL: http://inconvenient.blogg.se/
Postat av: Jossi

Så fint! Vi har typ ingen julstämning alls här =P Fast ikväll blir det julklappsbyte med sambon iaf =D

2009-12-19 @ 20:00:17
URL: http://ungebarn.wordpress.com
Postat av: Jossi

2009-12-20 @ 11:36:00
Postat av: Jossi

Sorryför förra inlägget, sitter på jimmies iPhone som jag inte lärt mig helt ännu =P

blev inte som jag tänkt mig igår, Jimmie kom hem sent å jag var irriterad å ledsen så vi bråka mest å blev sams å bytte julklappar vid 12 inatt när båda va ganska döda. Blev lite mys iaf. Jag fick lite pengar till en egen iPhone, det enda jag har önskat mig i jul =P han tyckte det va tråkigtå ge men det va precisvad jag ville ha

2009-12-20 @ 11:42:04
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0