Sista dagen på semestern..

Den här veckan har varit min sista semester vecka. Oj, vad jag/vi har gjort någonting hela tiden bara för att inte låta tiden försvinna utan anledning.

Denna vecka har jag umgåtts med vänner, ätit god mat på fridays, firat Linus mamma som fyllt år, gått på bio och sett Public Enemies, ätit middag hos mammi, druckit goda drinkar, bjudit över syster på middag, partat till varje dag i princip (både hemmafester och utgångar), sovit långt in på dan och...ja, när jag hunnit med - bara varit. :)

En fullspäckad vecka har det varit men roligt har jag haft det. :)

Lite bilder från mina semester veckor:




Hultsfred 09. Typ det häftigaste och roligaste jag varit med om.





Gotland v.29...tog slut för fort.





Sebbes land 09, say no more..



Harry B James...vilken kväll!

Jag hade gärna lagt upp fler bilder från slutet på denna vecka, speciellt från igår då vi var hos Johan och parta, hela goa gänget :) Men jag glömde såklart kameran kvar där. Så de bilderna får ni se en annan gång, förhoppningsvis senare denna vecka.

Efter idag ska man tillbaka till verkligheten, på ett sett ska det bli skönt också.


Kommentarer
Postat av: emma

Vad kuul, super fina bilder .. Ja den gjorde det, ett tag, ha ha, det blev ett litet uppehåll i solskenet här så nu regnar det, tyvärr :( Det är hyfsat här, fick mig en törn dock, läs dagens inlägg .. Planer för helgen?

2009-08-02 @ 22:10:52
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: emma

Ellerhur, jag kan inte bara acceptera att hon beter sig som en idiot .. :( , Jahaa okej, vad jobbar du med?

2009-08-03 @ 23:57:10
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: emma

Ja jag antar det , just nu får det bli så iaf för jag orkar inte med sånnt :/ , Jag ska börj aplugga nu i augusti på folkhögskola, det allmänna programmet som är typ som gymnasiet :) Okeej, men ska du plugga vidare sen? Puss

2009-08-05 @ 22:16:37
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0