I like it loud

Och där var helgen slut..
Och den har jag tillbringat hemma hos Revin. :) Mycket mysigt. (Därav också anledningen till utblivet bloggande=Revins internet är förtillfället nere.)

Lördagskvällen tillbringades som sagt på Harry B James. Det var delfinal av Bandit Unsigned och det innebar jägermeistershottar, jägermeisterprylar, mycket hårdrock, spya, mycket folk, mycket skrik och huvudvärk..

Vid två-tiden drog vi vidare till donken, träffade på Krille (trummisen i Takida) och efter det fick vi åka en lite mer...aggressiv bussresa hem till Kärrdal för att äntligen få sova..haha

Min lördagsoutfit:





Och detta kom jag över: en jägersjal, två jägerprovrör och en jägerkondom. :)

Jag får lov att säga att det var en mycket händelserik och kul kväll/natt!
Söndagen fördrev vi med ätande, tv-tittande, träning, girl-talk, en promenad och..inte så mycket mer.

Och nu är jag hemma och nyduschad!
Ska ner till centrum strax, inget annat planerat ikväll men den som lever får se. ;)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ihihi, nu är jag allt på bättre humör ; )



snygga kläder ! =)

2008-09-22 @ 21:12:41
Postat av: Anonym

härligt :)

2008-09-22 @ 21:32:38
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: AMMII

fina bilder! du ska ha uppsatt :)

2008-09-23 @ 22:27:01
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0