Trötter

Gårkvällen var himla trevlig. Blev dock inte så slirig som jag hade planerat men men..en dag i veckan räcker väl..  ;)

Vi hamnade i alla fall till slut på Harry B James med lite folk. (Idol) Robin Eriksson som hade sin enda lediga dag denna vecka och joinade med flickvän, det var kul. :) Jag minns att jag frågade hur Idol-livet är, haha, som om han inte får höra annat..
Hur som helst, vi drog där ifrån vid tolv av någon konstig anleding, hamnade lite längre bort på puben Dovas, var där till ett och sen blev det såklart donken..kändes sådär att träffa på en bekant som precis hade kommit in till stan och skulle börja kvällen när vi avslutade våran, ja, det blev en hyffsad tidig kväll men trevligt hade vi ändå! :)
Och trevligare blev det då vi överraskande träffade på Freddan vid nattbussarna. :) Behövde inte vara bakis själv idag tack vare det! 
På tal om nattbussarna..fick vara med om en riktigt, riktigt jobbig, pinsam och skämmig situation med en annan bekant..visste faktiskt inte om jag skulle skratta eller gråta.

Har inte hittat några bilder från någon utgång i helgen...så jag bjussar på en rolig från förra!



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild :)

ja helgen har vart grym!!

2008-10-20 @ 08:17:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

tack=) jora.. sj ?

2008-10-20 @ 08:56:07
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min blogg och komentera !!

2008-10-20 @ 22:48:56
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0