"Människan är för dum för sitt eget bästa"

Är himla trött trots mina 12 timmars sömn inatt....men har man bara ätit några ostbågar mellan 12-20:30 får man nog skylla sig själv, energin borde inte vara på topp då..inte bra, men oj vad jag gluffsade i mig när jag kom hem. :)

Kom på en händelse från igår som jag tyckte var lite kul..jag och Fredrik ligger i sängen, hyffsat nyvakna, jag pratar på som alltid, och denna gång var ämnet djupare än vanligt,"vad jag tror på". Jag kom in på både det ena å det andra, ödet, liv efter döden, spöken, jade jade...aliens...jade jade...och till slut frågade jag Fredrik vad han trodde på och killen svarar "Jag tror att människan är för dum för sitt eget bästa"......That's it?!! 
HAHA! Fler människor som han behövs, så jävla bra. ;D

Här är lite pics från igår...



Jag kallar den första "En mycket ofrivillig Fredrik".
Jag kallar den andra "Ser man att jag har festat eller?"


En annat roligt svar jag fick i lördags kom från Revin som ringde mig när jag fortfarande låg i sängen, något död, hon försökte få med mig och träna men fick såklart tillbaka ett nej då min kropp INTE kände för det riktigt....fick tillbaka "Sabina, du kan inte bara dricka å slappa hela dagarna!?"
Haha, kontrade med "Åh, jo du det går så jääävla bra!" ;D


Imorn ska jag jobba mellan 8:50-15:00.

Snart är det bästa Prison Break! :D

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

sötis (:

2008-10-28 @ 13:50:07
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Revin

haahha kära nån! lyft på arslet :D



<<3

2008-10-28 @ 21:46:22
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0