Jag menar det..

Jobbet gick bra..fikastunden hos morbror och c.o med allt folk var trevlig..inga märkvärdigheter. :)
Eller jo! Morbror berättade att det är en ny "Festival" den 13:e November på Bobos igen, "Lucia Rock"..hette det så? I alla fall är det där kvällarna alltid lika trevliga med dricka, liveband tillsammans med alla nära och kära, alltid lika uppskattat. Oja. :)
Den första jag tänkte på då var Sandra..en månad har hon varit borta då, och jag som hade velat bjuda hela familjen Åström..nåja, hon har det nog mer spännande på sitt håll då, haha..

Men! Ännu en grej att se fram emot alltså. :)

Bestämde mig att lägga mig senast 00:00 idag..behöver ju inte sitta uppe hela natten varje dag, även om man börjar jobba sent på dagarna, so...good night!



Foto fr: www.theworldsbestever.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0