Grupptryck

Neger-Diana är hemma från Thailandet igen!! :D Träffade henne idag med syster innan frukost till och med! Fick reda på att syster redan var hos henne när jag precis hade vaknat och cyklade dit så fort jag kunde! Typ! :D Så kul at t träffa henne igen..hade mycket att prata om. Mmm.

By the way...Revin har redan avslöjat mig i hennes blogg så jag kan väl lika gärna skriva det här med.
Hör och häpna! JAG har skaffat facebook. Måste vara den sista personen på jorden. Nja, inte riktigt men nästan så känns det..
Jepp, håna mig, gör det, kalla mig svag men i natt hade jag ingenting att göra framför datorn..så jag tänkte, why not?
Och faktiskt skyller jag lite på Sandra. (Jepp, någon måste man skylla på!) Nej men ärligt talat, det var en bra anledning varför jag skaffade det..jag måste ha någon kontakt med den bruden när hon åker bort. Hon åker långt bort, till Australien och vet inte hur länge hon blir borta exakt. Minst i flera månader. Och om en månad har hon åkt. Och jag vill följa hennes äventyr så gott det går. :)



Så ligger det till..

Då är man ledig idag.. och nu ska jag dra in till stan å hänga med Fredde-vännen! Eller..hjälpa honom att shoppa. :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Revin

Hohoho, min lille tönt <3



Ringer o väcker dig imorn!

2008-10-15 @ 22:19:49
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas din kväll blev lyckad! :D

2008-10-15 @ 22:35:08
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0