Gårkvällen & tankar

Jag säger bara:
2 timmar i kö, regn, blåst, tår som domnat bort.
Jag stod som tur med Revin killpolare i kön och han höll mig faktiskt kvar av någon konstig anledning, till slut fick vi i alla fall komma in, ca 22.00, då hade D.A.D spelat färdigt, sjukt trist men tre band var kvar och framför allt Takida som spelade sists...och det var bra. :) Lite besviken över att det bara framförde två låtar, kändes som om man hade väntat lite i onödan men ja, kvällen i sig var bra, det brukar ju blir bra efter några jägershots..och nu skrattar vi lite åt kö-upplevelsen. Även om jag typ fortfarande skakade i några minuter när jag väl kom in.

Bilder kommer upp så fort bandit fått upp dem på hemsidan (obs! om bilderna är vis-bara!)

Två vänner har kommit mig mycket närmare på sista tiden..de har liksom flyttat närmare mitt hjärta och nu är det så att båda två ska åka härifrån. Långt härifrån. 
En av dem har ett datum och det datumet äger rum om ynka 2 veckor, denne vet inte hur länge vistelsen blir men hembiljetten är bokad i juni. Sen kan ju den ombokas...
Den andra har inget datum och kan åka härifrån när som helst i princip, inget kommer denne säga heller tror jag och det gör ont, denne kanske inte heller kommer tillbaka, någonsin..


Bara något jag ligger och tänker på om kvällarna och mornarna nu för tiden..för det börjar bli lite jobbigt nu.

Nu ska jag sticka till jobbet..13-19 pass idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I helgen blir det att tävla & halloweenfest :Dsj??

2008-10-31 @ 17:40:43
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nämen, söt då :) jag kommer vara hemma och kontrollera din tattoo in no time! Kolla bara hur fort tiden har gått från det att jag bokade biljetten fram til nu :D



Lite halvtrist med Takida ju! Lite mer hade dem väl kunnat bjussa på med dem förväntningarna!



puss!

2008-11-01 @ 12:24:36
URL: http://shenanigans.blogg.se/
Postat av: Ulf

Konstig anledning? Takida är väl ingen konstig anledning? :D

2008-11-03 @ 13:47:22
Postat av: Sabina

Sv till Ulf:

Haha jag är ju som sagt inte ett så stort fan... :P och två låtar..kom igen... nästan onödigt ju! ;D

2008-11-03 @ 13:55:22
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0