Yes we can!

Nu är jag trött och mätt,
förstår inte varför jag smällde i mig de där chipsen och dipen precis efter middan. Så onödigt. Och gott.

Tro det eller ej men jag var faktiskt uppe 05:38 i morse (behöver inte nämna att jag gick och la mig efter en timma å sov till 11) för att titta på det sista vad gällde valet av USA's 44:e statsminister! Hann dock bara lyssna lite på Filip och Fredrik och se "segertalet" alt. tacktalet från Barack Obama som tillträder den 20:e januari. Och åh, vad bra det var!
Kände mig lite engagerad i det där faktiskt här på slutet..


(Foto fr: www.kvp.se)

"Obama har skrivit historia."


Godnatt från mig och min nya lover......(skinnjackan).

Jobbet kallar på mig imorn från 9-15.

Kommentarer
Postat av: juliaao

HIHI du verkar kär i skinnjackan:] !



ha en bra dag på jobbet ;D

2008-11-06 @ 15:47:54
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0