Lördagsplaner

Det där gick ju bra. Tiden rullade på smidigt på extrajobbet. Imorn jobbar jag där mellan 12-20. Får ta det lite lagom lugnt ikväll då, kanske inte jättepoppis att komma bakis och sliten andra dagen på nya extrajobbet....eller? :P

En vit helg räckte. Haha! Ikväll blire alltså party! :) Förkröket äger rum hemma hos mig och syster. (Måste ju passa på när päronen är borta!) Diana och Emilia joinar. :) Ska bli kul! Roxanna hänger på utgången och stan senare också. :)

Får se vart vi hamnar.. det är oklart än så länge. Nu är jag hemma hos killen, drar snart härifrån.



In i dimman! :D

Kommentarer
Postat av: Francesca Lopez

Heej!

Hoppas allt är bra med dig!

Själv vill jag också gå ut, men har inte råd :S hahaha

hoppas du har dt dunder kul kväll!

Ha en super trrevlig första advent.

Kram /Francesca

2008-11-29 @ 19:23:58
URL: http://www.francescalopez.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0