För svag för fest

Just det...det skulle bli en lugn helg....HA!

Tess: "Alltså Sabina jag vill typ dra ut ikväll..."
Jag: "KLART VI SKA!"

;D Partyprissarna nr 1!

Tack vare Kistabesöket idag fick Tessi fixat hår (efter många om och men!) och jag fick ännu mer att trycka in i min garderob! :D Vem säger att pengar inte gör en lycklig? HA IGEN!

Detta fick jag med mig idag:
3 nya nagelack - mörk lila, neon rosa och neon orange :D
Hårspray
Svart tyllkjol (på kvällens outfit)
Svart och vit bas t-shirt (svarta är på kvällens outfit)
Linne med rosett
Svarta kängor från Dinsko (de jag velat ha i flera månader som tagit slut i hela sthlm, fanns ETT par kvar i kista c  och de var i min storlek! :D SÅ på kvällens outfit!)

Har även på kvällens outfit: Mina nya svarta lackleggings! :)




MIINAAA ÄÄLSKLINGAAAR!! :D OH, I LOVE THEM!

Hämtade "överbliven" dricka hos Linus innan jag drog hit till Tess, så nu är vi taggade till tusen! OJA! Vi orkar dock inte dra in till stan så det ser ut att bli kära KC ikväll. Haha igen. ;D

SKÅÅÅÅL! BRRÖÖÖÖL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0