Bus eller godis?

Bus såklart.. ;)

Haha, en mycket intressant natt må jag säga!
En helt vanlig natt (trodde vi) blev en helt otippad och lång natt med tre musketörer som stapplade in här kvart över fem i morse. Det började med flera sms när klockan var runt 01:00 och sen ett samtal eller ska jag säga flera där med..när klockan närmat sig 03:00. A, K och D är anledningen till att vi andra i det här huset inte fick någon sömn inatt. Haha, men det var kul på sitt sätt, tur att jag hade Tess här.
En godare gärning har jag då aldrig gjort.

Hela dan har vi taggat upp och fixat grejer inför ikväll och det ska vi fortsätta med, snart ska jag, Tess och syrran slänga ihop en god thai-middag och sen ska vinet öppnas..3 liter ska tömmas innan utgång, det kommer alltså bara gå utför därefter... ;)
Jenny, Diana och Emilia och några till okända möter vi upp på tåget. Vi satsar på KC ikväll/inatt och förklädnad är ett måste! ;D
Vi ses där!






Nu kan du få mig så lätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HIHI tack :]

hade du en kul kvällll?????

2008-11-02 @ 13:23:13
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Revin

hej gullet :) sett bilderna från banditfesten? Du finns med på två ställen...



2008-11-02 @ 16:50:45
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: K

blev lite besviken när varken du eller tess ville ha en shot när vi stapplade in där vid 5-6, ni va ju inte direktt på partyhumör :p:p





Ps. A väntar på samtalet ;) hihi

2008-11-04 @ 02:29:53
Postat av: Sabina

Sv K (Kim):

Det var ju inte direkt det som var meningen när ni kom hit vid den tiden........



Ps. Det kan han fortsätta att göra.... ;)

2008-11-04 @ 16:01:52
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: K

nejj va ju inte de... ett par magiska ord kan göra mycket hahaa :))



Ps. e de inte äldst är starkast eller nått sånt...samma sak i kärlek ;)



2008-11-05 @ 00:04:15
Postat av: Sabina

Sv till K:

Alltså, haha.....va!?

Kim jag fattar inte ditt poetsnack så..drop it!

2008-11-05 @ 13:27:46
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0