Vad är det för en dag..

Vad är det för en dag..jo, det är ingen vanlig dag för det är Hannas födelsedag, hurra, hurra, hurra.. :)

Efter praktiken idag kommer Hasse och hämtar mig på hojen (woho!), vi ska till Häggvik för att fira kusinen med resten av familjen, Hanna fyller 8 idag. :) Grattis tjejen. Vad stor du blir..tiden går för fort. <3

Prövade THE dress igår. Den är perfekt. 23 dagar kvar.

Har suttit och pillat med mitt egna lilla projekt hela förmiddan. Himla kul. :) Skrev nyss klart en vår-krönika bland annat. Har en väldigt varierande redaktion på mitt lilla projekt..verkligen. Foto, text, design, med mera, med mera: Sabina Jakobsson. Men det kan väl vara ett plus det med. Då blir allt som jag vill! Haha ;P

Aqua - Barbie girl spelades nyss på cd-spelaren här. Det är en gammal goding. Minnen. Haha, Roxanna kanske vill lägga en comment. ;D



Var bara tvungen att lägga upp videon! Den är ju så bra! Haha :D

Oj vilket..blandat inlägg. Aja, nu är det lurre!

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Hahahaha :D minnen minnen! <33

2008-05-13 @ 12:57:38
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Diana

hahaha! jag var på deras konsert, respekt..

2008-05-14 @ 11:21:05
URL: http://dianabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0