Update

Ojojoj..det här börjar ju likna något som Diana skulle göra...(inte skriva i bloggen på länge alltså). Absolut inget annat. ;)

Hur som helst! Nu får jag ta det från början, usch vad jag ogillar det här, det är det här som får en att vilja sluta blogga..men jag kör på..
Mediaskivan i onsdags kväll på Ice Sthlm blev inte så som jag hade hoppats på men..man borde aldrig ha för höga förväntningar..och det gäller ju allt.
Minglet och middagen var hur kul som helst i alla fall! Åh vad sentimentalt det blev! När vi hade fått våra fördrinkar kollade vi på några gamla filmer som gjorde i ettan..ämnet var kärlek..och en av filmerna hade gjorts av ingen mindre än bl.a. mig m.fl...åh, jag grät! Att se mig och Minna i den där filmen igen..och hur såg man ut då? Herregud, vad jag skrattade! Tror det var mycket minnen på en gång, och så kul som vi haft under dessa tre år! Underbart!
Middagen var samtidigt lite jobbig, alla lärare som höll tal..snyft, snyft..god mat, alla vänner, en hel del lambo hej!, lambo hej! och en del dricka. Ja, kul hade vi i alla fall. Efterfesten var ju kul den med men höll tyvärr inte på så länge för min del. Men så länge den varade hade vi skojj, skrek och dansade som bara den till Gyllenetider. :)
Bilder kommer senare från mobilen, tills dess kan ni alltid kolla in bilderna som mina andra söta vänner tagit och lagt upp på sina bloggar. Tex. Roxies blogg.

Torsdagskvällen tillbringade jag som sagt på min föredetta praktikplats, Volt. :) Det var vårsalong och fest! Och vilken fest det lyckades med! God mat, lokalen var förvandlad till något från en dröm och så himla trevliga människor. Tror inte att jag haft så kul och trevligt på länge faktiskt. Och kanske blev det lite mycket vin för några men oj vad kul vi hade! :D Var hemma vid tolv.
Bilder finns från det med. En och annan, haha. Det kommer, det kommer!

Igår var det fredag och då var jag också ledig. Så skönt så. Jag solade..både ute och inne. Jag tog det lugnt..gick en jättemysig promenad med min älskling sent på kvällen..som förr. :) Och somnade visst hos honom. ;) Kom hem för ca en timma sen och ikväll blir det minsann fest igen! :) För vi ska hem till Micke på grillparty. Ska bli så kul och mysigt! :) Känns som att kameran kommer åka fram några gånger ikväll med.
Blir en del bilder att se fram emot i bloggen snart alltså..

Men nu ska väl jag hoppa in i duschen och sakta men säkert börja göra mig i ordning för kvällen. Känner på mig att det kommer bli en varm, rolig och bra sommarkväll. :) För jag är på så bra humör! Ohyes! Partyparty!

Imorgon är det 1 Juni. Imorgon är vi inne i första sommarmånaden. Helt sjukt. Imorgon är jag ledig. :) 

5 dagar kvar! (!)

Kommentarer
Postat av: Diana

vadå påstår du att jag inte bloggar bra? :O amagad.. håller icke med!



hm

2008-06-02 @ 22:34:07
URL: http://dianabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0