Tung dag

Efter 4,5 timmes sömn mår jag...sådär. Är trött. Sliten i kroppen. Har ont i fötterna (har på mig samma skor som jag hade hela kvällen igår, med klack). Har ont i ögonen (hade gjort mycket för att få ha mina glasögonen på mig nu istället för linser). Och är inte på mitt bästa humör direkt. Känns som att det kommer bli en lång dag. Hm. Tyck synd om mig? Inte? Nehe.

Kvällen igår var..intressant. Ja, en stund var det kul i alla fall. Måste i alla fall ge ett plus åt lokalen som Riddarkällaren har (får inte glömma läget, typ 2 sek från tunnelbanestationen, Gamla stan, vid vattnet, så mysigt.) Tappade nästan bort mig. Många rum och många gångar. Kul. Mycket folk var det också och det var ovanligt att se på en skiva..fast nu var det ju två skivor i samma lokal typ..så det kanske var därför. Den andra skivan hade Tjuv och Polis-tema så bland randiga personer sprang de runt och dansade massa andra miffon. Vet inte om Kenny Starfighter, Super Woman eller killen i klänning var värst. Kul hur som helst att se så många som vågar klä ut sig och så många som "kommit fel". (Haha) Hippie-stilen var populär också.

Tyvärr blev det en tidig hemgång (00:45) men vi var inte hemma hos Linus förrän halv tre typ...att det kan gå så fel. Var kul och se nattbussen 592 åka förbi oss och först inte fatta vad han som körde höll på med. Någon sekund senare uppfattar vi att vi står på fel hållplats. Den var kul. Nej. Vi hann med bussen som gick mot Sollentuna i alla fall men eftersom att vi skulle få vänta där i en halvtimme ringde Linus efter en taxi..det kändes bra men kanske lite onödigt när det bara var 20 min kvar tills bussen skulle komma. Aja, vi kom hem tidigare på det sättet i alla fall.

Så här såg jag ut:



De där fjädrarna alltså. Jag kan ju säga såhär, man ser vart jag höll hus igårkväll. Hittade dem lite här och där imorse.

Hoppas ni ser vad jag ska föreställa bättre än min pojkvän. "Lyx-prostituerad?" Nej. Jag var överklädd men dock inte som prostituerad. Hm. Fin dam? Överklass? Rik kvinna? Inga klockor som ringer? Nehe.

Satt och kollade ett tag på en Subway-annons i punkt se imorse..ändrade planer till lunch? Länge sen jag åt där..får se..

Vill hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0