Tatueringstankar

Har fortfarande inte släppt det första förslaget till min andra tatuering (som var konturen av två stjärnor på insidan av underarmen) men nu kom jag på en annan..eller en till. Har tänkt ett tag på att jag vill ha en hyffsat stor längst upp på armen och kanske det här skulle vara något..har ju ändå funderat på ett hjärta innan och det blir ju roligare om det står för något. Alltså inte exakt den sån här men ungefär.



Fast istället för mor ska det stå mamma såklart.
Vad tycks om det? Mamma? ;) Inga klagomål nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Love you to lille bi :)

Klassiker och kul, men... vill inte att du ska se ut som en bokmärkskarta, du e så vacker som du e:)

Vill inte kasta sten i glashus, jag med mina 6.

Man får mersmak jag vet.... vad du än beslutar älskar jag dig. Vill bara att du funderar länge. Puss

2008-05-27 @ 10:01:26
Postat av: Sabina

Tihi.. :)

Ja..det verkar så..

Förstår. :)

Puss mamma

2008-05-27 @ 10:24:47
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0