Shopping och party-dag

ja..lite viktiga saker händer väl idag också..som att fortsätta skriva på APU-rapporten..snart.

Dagen började med lite shopping med mammsen och syrran, blev två nya toppar för mig. :) Efter det åkte Mickan vidare till Micke och jag och mamma till Rusta, där inhandlades det bland annat två mattor, en ny lampskärm och två olika panelgardiner till mitt rum. :) När vi var färdiga där blev det Plantagen nästa. Och alla vet väl vad som handlas där. För min del blev det två nya krukor till mitt fönster och mer växter. :) Så när vi kom hem var det bara för mig att gå upp och fixa med rummet. Åh, vad jag älskar sånt! Äntligen har jag fått gardiner och mattor till mitt rum. Det var på tiden. :P

Idag kom både Halens-paketet med min randiga skjortklänning och LaRedoute-paketet med två linnen. Ett får åka tillbaka. Men de andra behåller jag. :) En till topp från LaRedoute kommer i början av juni..lååångt dit. Men då har jag något att se fram emot.

För en liten stund sen var det strömavbrott i hela huset. Jisses vad tråkigt livet måste ha varit innan strömmen fanns. Och det märkte jag på bara några minuter. Blev lite orolig där ett tag. Måste ju skriva på min rapport på datorn...so..here goes.

Efter jobbet kommer Linus hit så äter och fixar vi oss..för ikväll blir det fest!
Ha en trevlig fredag! :)

image631
www.cocktails.about.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0