Rabbithunter with party-thoughts

Jaha då var det lördag då..imorn är det alltså söndag..(ville bara klargöra för de som inte vet)..eh...har varit så skönt med en långhelg. Vill inte att den ska ta slut..men ska iaf till skolan i tre dar från och med måndag och då får jag träffa tjejerna.

Min dag började med att (av ren tur?) få se en rymling (kanin) genom mitt fönster på vår gräsmatta..det slutade med att jag fick ett par rivsår på armarna och fick vänta hem familjen som såklart var någon helt annanstans..när vi fyra hade jagat och försökt få tag på henne med ett antal (vad vi trodde var) goda idéer fick vi fast henne till slut..Linn slängde en hink över henne..

image632 image633
Den gråa (Muffins) var rymlingen idag. Hillevi heter den andra. Bilderna är från i somras.

Igår hade vi kul. Fast att vi blev riktigt besvikna. När började festen? Började den någonsin? För stort hus/lokal eller för lite folk..och vilken blandning av människor..herregud..vilka stötte man på? Flera av Linus kompisar såklart men också folk som man trodde kommit fel eller inte alsl hade förväntat sig at se där...typ kusinens gamla polare..en göteborgare..och sist men defenitivt inte minst SEBBE!...kul kille..90:a med en kropp som en kort trettiåring...han var skum..och rätt kul att titta på på dansgolvet..mardrömmar någon?..mycket snack från honom, speciellt om CSI..(vad hade han åt CIA egentligen?) i slutet hade vi alla en karaktär i antingen Miami, LA eller NY..annat snack var det också..som "jag tjäänner igeään deejshs.." när det blev min tur var jag ovanligt glad över att kunna säga "aamen jag har en tvilling" ""aaa kan varaa därföörjh.." "yes!" blev nog rätt många "jaag tjänner igän deeschj.." lite läskig var han..aja, trevligt hade vi och visst fick vi oss några goda skratt. :)
Var nog lika bra att det inte blev mycket mer röjj än så igårkväll/natt ändå..hade festen fortsatt mkt längre hade de nog blivit för mkt dricka också..alltså lika bra att den dog eftersom att vi ska ut ikväll med.

Känner dock att det kommer bli mkt bättre kväll ikväll. :)
Först ska jag och Linus käka pizza med Jossan och Viktor och efter det hem till Jossan, tror jag, för att föra..vet inte vilka som ska vara där men..vi iaf. Sen blir det utgång. Vet dock inte vart vi ska då heller än men det har ryktats om Huset. Hoppas. Jag gillade det stället. Speciellt vid Happy Hour. Mihi.

Nu ska jag plugga..blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Skyltdocka

Så söta :)

2008-05-05 @ 16:02:03
URL: http://skyltdocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0