När min väska låg på tågspåret

I fredags när jag åkte här ifrån och sprang till tåget på Karlberg station hände något lustig..eller..ja.

Jag sprang och inser att jag inte kommer hinna med tåget när dörrarna precis stängs framför näsan på mig, lika irriterande som vanligt men vad ska man göra, så jag stannar upp och typ en hundradel senare kommer en man i full fart mot mig och dunsar in i mig. Kändes som att jag flög fram en meter typ..eller ja, han puttade till mig rätt hårt i alla fall.
Jag: "MEN!" Han: "Oj." Och samtidigt känner jag hur min väska glider ner från axeln och ramler ner och..landar mellan plattformen och tåget på spåret! Jag grips av panik i någon sekund. Han flyger ner, trycker upp dörrarna som han fick tag i mellan händerna så att inte tåget kan åka iväg och typ lägger sig ner och tar upp den fort som bara den! Jag hann inte tänka såg mycket men sa "TACK!". Detta gick väldigt fort och vi gick på tåget. Kände hur hjärtat slog extra hårt när jag väl hade satt mig, tänk om något eller allt hade ramlat ut på spåret..roligt det hade blivit då.
Han hade dock sönder dörrarna så vi blev stående där i typ 5 min innan tåget åkte iväg. Pinsamt.

Hur bråttom får man ha?

Idiot.

Kommentarer
Postat av: Revin

Fyfan vad läskigt.. jag hade fått panik (jag får iofs lätt panik)! Vilken chock det måste vart ... Skönt att killen som knuffade till dig var en hjälte också då ;)

2008-05-20 @ 13:37:59
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Anna

haha det där gjorde han bara för att du är så skrämmande snygg..



Moster

2008-05-22 @ 10:55:54
Postat av: Sabina

Haha, vi säger så ;)

2008-05-22 @ 11:01:02
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0