Mösspåtagning + Valborg

Vart ska jag börja..
Jo!
Det var hur skönt som helst att kunna vakna av mig själv igår morse och ändå ha två timmar på mig innan bussen gick.
Det var helt underbart att jag kunde åka till skolan med min nya vita klänning utan att frysa. (Dock med leggings, butt still!) Mösspåtagningen var precis som jag trodde att den skulle vara, upptaggande och onödig. Haha okej lite kul var det.. Speciellt att träffa alla tjejerna igen. :) Har saknat dom. Nu kommer vi iaf ses tre dagar på rad nästa vecka då vi ska vara i skolan. Tillbaka till igår. Solen sken, inga moln, alla var finklädda och glada. Och alla längtar ännu mer till den 5:e juni. Overkligt. 34 dagar kvar. Nu räknar vi ner.

Efter mösspåtagningen blev några av oss sittandes i Edsbergsparken. Det var mysigt. Jag och Roxanna drog efter ett tag, hon till stan och jag hem. Planerna inför gårkvällen var väl lika luddiga som alltid..typ. Min plånbok orkade inte med någon utgång. Men syrran och Micke räddade min och Linus kväll när vi trodde att vi bara skulle få bli sittandes hemma. De skulle till märsta till Joanna, mickans tjejkompis och visst fick vi hänka på. Träffade tyvärr inte syrran på hela kvällen eftersom att vi kom dit senare än dom. Vi skulle käka här först och Mickan skulle vidare till Danderyd när vi kom fram. Missade henne med typ 10 min. Och hon hann inte komma tilbaka heller. Men vad kul vi hade! Haha mycket skojiga människor var det där. :) Mycket skojig dricka blev det med. Hehe lite för mycket kanske? Men eftersom att jag och Linus tog bakispiller jag fick av syrran i födesledagspresent innan vi gick och la oss igår mår vi prima idag! Hur nöjd som helst med dom faktiskt. De funkar! :) Och jag behöver det!

Idag har jag bara legat och stekt i en solstol ute på terassen. Hur najs som helst. Frulle blev det ute med. :) Underbart. Morsan ställde ut termometern på bordet bredvid mig och gissa vad den visade som högst ett tag? 34 grader! Jag fick nog lite färg. :) Det är typ sommar nu! Vissa dagar! Ibland!

Nu ska jag skriva min APU-rapport och senare kommer Anna hit för att träna på dansen med mig och syrran. Den måste sitta nu. Till 110%. Ingen tvekan. Sista träningen ikväll innan uppvisningen på söndag. Aaah! :D
När jag kommit hem kommer älsklingen hit senare ikväll också. :)

Det var väl det..imorn är man ju ledig igen.Så skönt! :)  Inte älsklingen förstås..eller idag..stackarn. Men men..kanske ska på en fest imorn med honom ju. Annars vet jag inte vad som händer. Måste nog plugga lite på dan också.

Bye bye then!


Kommentarer
Postat av: Nadina

Tack så mycket! Det tog ett tag innan jag blev nöjd med den, men nu tycker jag att den funkar bra, hehe :)

2008-05-01 @ 17:01:57
URL: http://citronze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0