Min lillasyster

I morse när jag gick ner för att äta frukost såg jag något riktigt gulligt som låg på bänken i köket. Min lillasyster hade tydligen suttit igår på sitt rum och letat fram flera gamla kort på mig, mickan, Ida (vår förra katt, miss  you <3), mamma, mormor och morfar och på dem satt varsitt rosa hjärtformad post-it lapp som hon skrivit ner massa kärlek på och som nu mamma hade lagt fram för att alla skulle kunna se dem.
Blev lite jobbigt att läsa allt.

Säger det verkligen för sällan till dig lillasyster. Jag älskar dig.

Ville bara skriva av mig känslorna och Linn, du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig. Även om jag kan vara en jä*ligt storasyster ibland..oftast. Men jag kommer alltid att älska dig, hjälpa dig när du har problem, lyssna på dig och bry mig. Klart att jag, Mickan och mamma fanns där när han försvann och vi kommer alltid att finnas där. Du behöver honom inte. Vi kommer aldrig att lämna dig.

Puss på dig lillasyster. <3

Kollar föresten lite presenter åt henne nu på nätet..hon fyller ju faktiskt år den 28:e! Och nu vet jag hur mycket..du fyller 13! Du blir tonåring..usch, vad tiden går fort. Vilken jä*la tid det var..men kul också.

Time to work..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss älskar er, ni är mitt allt <3

2008-05-20 @ 11:00:23
Postat av: Sabina

Älskar dig med mammi. :) Du, Linn och Mickan är också mitt allt.

2008-05-20 @ 11:44:59
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: linn

sabina älskar dej enormt (:

kolla in min sida om det älskling :)

hahha har en gammal bild på dej ;P

2008-05-20 @ 13:25:57
URL: http://lvj.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hehe, visste inte ens att du har en blogg. Se vad lite jag vet! Jag borde verkligen umgås mer med dig syrran.



Snygg bild föresten ;D

2008-05-20 @ 13:36:30
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: anna

jaha..så gråter moster igen...familjen största lipsill..efter morfar.. :)



älskar er...saknar er...

2008-05-22 @ 10:57:55
Postat av: Sabina

Hehe :)



Älskar å saknar dig med!

2008-05-22 @ 10:59:57
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0