Linn 13 år!

Grattis sis! Nu är du tonåring, galet! :) Hipp hipp hurra! När jag kommer hem sen får du dina presenter. :)
Vi firade henne lite imorse med frukost och paket, mamma och jag, kan ju tyvärr inte vara hemma på middagen ikväll eftersom att jag ska på min skiva och även käka där men men..presenterna är väl viktigast. :P Och det ska hon få. :)

Idag är en speciell dag. Idag är det inte bara min lillasysters födelsedag, det är även min sista dag här på Volt och dagen då mediaskivan hålls. Idag är en speciell dag!
Ska röra mig härifrån vid tre, och till dess är det nog fullt upp med och fixa för imorgon kväll, Vårsalongen. :) Ska vara här vid 18.00 imorn, det är jag nog lagom pigg för, hoppas jag. :) Det ska visa allt de gjort här som ett galleri och bjuda på en stor buffé. :) Vi blir över 100 pers. Blir nog kul.

Vad ska jag ha på mig ikväll då? Jo en sjuksyster-dräkt min kära mamma sydde åt mig när jag gick på lekis. Nej, jag skojar inte. Den är kanske liiite liten men lite omjusteringar så blir det nog bra. Det är en sjuk skiva. Och jag ska vara sjuksyster. Inte jätte fantasifullt men har man en dräkt så kan man väl lika gärna använda den. Syrran ska ha sin också. Vi ska vara de vi var på lekis när vi uppträdde på småstjärnorna eller vad det hette..Me & My! Vi mimade till Dub i dub. Så ikväll återförenas vi igen! Det ska bli skoj! Haha :)



Som sagt kommer älsklingen, Micke och Mickan senare till "festen" som börjar klockan 22.00. Jag ska vara där redan vid sju för en middag och kanske en fördrink? Hoppas maten är god. Lär vara hungrig. Hur som helst ska det bli superkul, speciellt att träffa alla igen! :)

Nu ska jag iväg på ett ärende. Fullt upp idag som sagt.

8 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0