Ladder 49..

..är verkligen en bra film...vet inte om jag har sett den tidigare..i så fall var det väldigt länge sen. Men usch vad bra den var! Blev lite tårar där på slutet.. Konstigt hur mycket lättare jag har för att gråta till film när jag kollar själv. Men hur som helst är det en film absolut värd att ha i arkivet på hyllan i rummet.

Coolt med John Travolta och Joaquin Phoenix.


Har du sett den? Om inte, gör det.

Ikväll ska jag vara hemma hos älsklingen och planera vår semester. Kul tycker jag! :) Han måste veta vilka 4 veckor han ska ta ut och kan ta ut i sommar och vad vi ska planera in då. Usch, vad vuxet det låter..men vi är ju det nu. Hihi.

16 dagar kvar.

Nu é det lunch!

Kommentarer
Postat av: Revin

Tack älskling. Jag är så glad att du finns!



Helvete vad roligt vi ska ha på Gotland ja!! det tråkiga kommer ju dock vara att jag kommer vara den enda som är singel? ;P Ähh.. jag får hitta någon där I gueess!

2008-05-20 @ 13:35:45
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0