Kul gubbe

Haha, bra att min lärare typ hade ringt någon helt annan för att boka "möte" med mig och Johan (byråchefen) här på volt. Han hade inte ringt honom i alla fall, haha, måste ha varit någon annan Johan, men det gick bra i alla fall. Kändes bra. :) Han skulle ringa till Johan sen för att prata betyg...uuuuh. Tur att Johan smörade lite med massa presenter då. Bland annat massa kaffe (dock Classic) och rakbalsam. Det hjälpte nog...visst? ;)

En vecka kvar här. Det är inte klokt hur fort tiden har gått. Det fattar ingen här heller. Men jo, så är det.
Blandade känslor, helklart. Kommer sakna stället och alla underbara, härliga människor enormt mycket. Men samtidigt i och med det går jag bara närmare och närmare studenten och det känns nästan mer overkligt än underbart. Ser verkligen fram emot det. Som Johan sa "Då faller du handlöst in i framtiden." Och ja. Jag faller handlöst in i framtiden, i oändliga möjligheter, i oändliga val och en självständighet jag inte riktigt fått känna på tidigare. Spännande men läskigt. Tänk om jag bara grips av panik den 6:e? Hoppas inte det. För då är det ju sommarlov!!!


Ikväll ska jag träffa älsklingen, för idag är det vår dag. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

mitt lilla hjärta...

den 6 juni är det inte sommarlov.. ;)

det e första dagen på resten av ditt nu vuxna liv..hehe.

ingen press ingen skräck...bara vara vuxen..hihi..

men det klarar du, de blir bra!

Puss Mooooster

2008-05-22 @ 10:51:21
Postat av: Sabina

Hihi, det låter både kul och lite läsigt. :)

Tack moster.

Puss!

2008-05-22 @ 10:57:08
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0