Just like that

Och jackan var ju onödig. Man vet att det blir en bra dag när jackan inte behövs ute klockan halv åtta på morgonen. Som jag skulle sagt på kyrkfritids för ett antal år sen: Gud är god mot mig.

Blev ingen sista dansträning igår ändå. Det var tydligen väldigt få som skulle dit så då struntade jag och syrran i det. Så istället för att träna satt jag framför tv:n hela kvällen. Men det var kul det med. Vänner, So you think you can dance (Fick ändå titta på dans! Ja! Underbart.) och Sanningens ögonblick är väl ändå lite av några favoriter..

Innan jag gick och la mig blev det äntligen lite hårfärgning också. Tyckte att det såg rätt bra ut igårkväll men vet inte hur trött jag var då. Såg rätt oranget ut imorse. I alla fall vid hårbotten. Hur svårt ska det vara att få den färg på håret man vill ha? Jag testade med guldblond...men får väl använda mitt silverschampoo där hemma lite granna så blir det nog okej.

Idag ska jag vara min tvilling. Idag ska jag vara som hon. En sömmerska. Lite i alla fall. Jag ska klippa och riva de sista tyget som är kvar och sen fålla tygstyckena. Jag ska i och för sig inte använda mig av en symaskin men av klisterband och ett strykjärn. Ja, jag går media. Ska nog kompensera den oklarheten lite med att gå ut och fota i eftermiddag. Om jag hinner.

Nu ska jag youtuba på lyriskdans och samtidsdans.
Det är så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0