I huvudet på Sabina

Bra Perrelli!
Nu kan man andas ut, även om de kändes rätt säkert igår när man sett de flesta..pinsamt alltså. Men visst fanns det några riktigt bra låtar också. På lördag blir det en hel kväll med Eurovison Song Contest 2008! Och då hejar vi på Sverige! Låt oss i alla fall komma högt upp på listan detta år..

Idag när jag slutar ska jag iväg och sola, ska bli skönt. Och på söndag får jag sällskap av Roxie. Ska bli kul att träffa henne igen, utanför skolan. Det var för länge sen nu. Direkt efter solningen idag ska vidare till älsklingen för en hemmakväll. :) Myspys.

Imorn blir det däremot annat, då ska jag och Linus shoppa hela eftermiddan och sen vidare hem till mig för en kväll framför tv:n och...ja ni vet, ESC 2008. :)

Är himla glad att älsklingen är ledig både lördag och söndag denna helg. :) Kan sova ut tillsammans med honom båda dagarna! (Detta är väldigt ovanligt då han har ett schema som aldrig är det tidigare likt. Jag har tur om jag får sova ut med honom en dag i helgen, ibland.)

13 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Det ska bli riktigt roligt att träffa dig också gumman! Ja men ellehur! Hur svårt kan det va? Men tyvärr träffas man ju allt för sällan även om man bestämmer att träffas då och då.



Nu ska vi ju iaf träffas några ggr innan studenten ;D

2008-05-23 @ 10:06:27
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0