Happytimes

En fin dag idag med. :) Ska bli underbart väder hela helgen men på måndag vänder det igen. Hm. Får passa på att vara ute i helgen då. Sola lite kanske.

Nu är jag på plats på Volt igen. Har hittills klippt och rivit ut tre meter tyg stycken i fleras lass. De ska användas på vårsalongen som kommer vara här den 29:e här. Ska fortsätta efter lunch men lunchen idag blir nog på något helt nytt ställe, ska nämnligen iväg om en stund och köpa en äkta teddy björn, på NK tror jag och några speciella kuvert och papper i en butik på birger jarlsgatan. Så då tar jag nog lunchen samtigit med det.

Har ju ingen usb-sladd till mobilen än, (ska köpa snart!) så jag kan inte lägga in mina bilder från mobilen i en dator utan bluetooth. Men bluetooth har mac och en sån bärbar sitter ju jag vid här..så här kommer några eftersläntrare.

Outfiten på mösspåtagnings-dagen.


Våra goda grillspett som vi åt hemma hos Linus i måndags

Så fina färger!

Sådärja..nu ska jag försöka leta efter en butik som säljer äkta teddybjörnar.
Någon som har något tips?
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0