Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine



Jag kallar det Linus-influenser.

Kommentarer
Postat av: Anna

Appetite-skivan lyssnade vi på när du var nyfödd. Blandat med Lies-skivan. Linus vet ;)

När ni var trötta o kinkiga så spelade vi Patience o ni blev så lugna o söta så...Mamma, micke o jag spelade skivorna jääämt.

Be Linus plocka fram Patience o känn hur du driftar bort.....den låten fick du med vällingen kan man säga :)

puss moster

2008-05-23 @ 09:23:08
Postat av: Sabina

Hehe okej..visste jag inte. :)

Det ska jag göra.. ;)



Puss!

2008-05-23 @ 09:32:09
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: Mammsen

skulle just ge dig samma kommentar :) har du aldrig undrat över din mors lite speciella smak på män?!

Axel Rose.. Mmmm som sagt, de har du med vällingen :)

2008-05-23 @ 10:00:01
Postat av: Sabina

Hihi näää..



Hehe :)

2008-05-23 @ 10:18:30
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0