Gubbskivan

Åh, det är sol idag! Och jag kände mig rätt pigg imorse när klockan ringde vid 07.00. :)

Måste iväg till skolan vid tio idag kom jag på igår, har ännu inte fixat gubbskivebiljetten. Och denna vecka säljs dem till alla i skolan under lunchblocken. F*n, f*n, f*n. Varför fixade jag inte det förra veckan när de prioriterade treorna?! Åh! Dumt Sabina! Nu kommer jag få stå och vänta i en lång kö...och jag vet inte hur länge men jag måste bara ha två biljetter! Ja, minst en! Vet inte vad jag gör annars.

Så..några timmar kommer försvinna härifrån idag pga det. Känns inge bra men vad ska man göra liksom.. Uh. =/

17 dagar kvar.

Nu är det måndagsmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0