Fixat!

Så..det gick ju rätt smidigt ändå. Dock kom jag till skolan alldeles för tidigt. Var där vid 11 och det började inte sälja förrän 11:50 typ. Men man ska väl vara på den säkra sidan. Var ingen kö heller, idag var tydligen den sista dagen som biljetterna prioroteras för treorna. På onsdag säljs de resterande biljetterna till alla andra. Först till kvarn. Måste ju få tag i en till Linus... hmm. Jobbigt.

Är hur glad som helst i alla fall för att de första dagarna då de sålde gubbskivebiljetterna gick till treorna först och främst istället för alla som de gjorde förra året. Usch att ha en massa tvåor på gubbskivan! Stackars treorna förra året. Vissa höll ju till och med inte på att få biljetter för att de hade gått åt så många pga att tvåorna köpte. Förstår inte varför de köpte! Pinsamt!

Men skönt att jag har en biljett till mig nu i alla fall. Det är viktigast. Får se hur jag fixar den andra..

Nu ska jag klippa och klistra. Ordna lite med inbjudningar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

förra året gick gubbeskivebiljetterna också först och främst till treorna (första veckan):) men för många var sega och köpte inte förrän sista veckan, då får man ju nästan skylla sig själv om dom tagit slut;)

onödigt med tvåor på en gubbskiva, vad ska dom fira? att dom inte tagit studenten?:D

2008-05-19 @ 19:59:02
Postat av: Sabina

Jaha okej, då är det jag som har missförstått. Ja det får man i och för sig göra.

Ja, eller hur, fattar inte heller. ;D

2008-05-20 @ 09:17:23
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0