En bra dag

Imorse var det sådär varmt igen så man blir alldeles glad i själen, och värmen höll i sig, jätteskönt ute nu ju. :)
Men ärligt talat bryr jag mig inte om vädret nu om det inte gäller den 5:e, låt det vara sol då, hoppas, hoppas, hoppas. Det får gärna vara regn och rusk fram till den 5:e om den blir varm med solstrålar så man inte fryser om sina bara ben. Bara den dagen blir bra så spelar ingenting annat någon roll.

Igår var jag riktigt duktig, tvättade all min smuts tvätt, blev två maskiner. I och för sig började det bli tomt i underklädeslådan..så jag kan väl erkänna att jag var tvungen. Men det kändes bra. Vuxenpoäng?
Annars låg jag bara och slappa framför tv:n..så skönt att inte behöva göra något om jag inte känner för det. Pluggandet är över! Hell yeah!
Köpte föresten en liten grej till Linn inne i stan innan jag drog hem igår. Måste köpa något mer..men vet inte när jag ska ta mig tid..och hon fyller faktiskt år imorn, hallå! Åh..att jag alltid ska komma på saker i sista sekund. Kanske får ta min lunch för att titta runt lite..vet en butik en stund här ifrån jag skulle vilja kolla i..

Aja, idag ska jag iväg och sola igen med Roxanna efter praktiken. Det ska bli skönt. :) Direkt sen hem till mig och vara med älsklingen. :)

9 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Revin

mm.. den är asbra :) du menar linus?! ;D

2008-05-27 @ 14:19:01
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kom på de när du skrev så! :) Billy idol är ju snygg.. då som nu.

2008-05-27 @ 14:43:41
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0