Eftermiddagssol

Dagen börjar gå mot sitt slut och nu skiner solen genom fönstret på mig..

Tycker inte om denna vecka. Det ska vara kallt och tråkigt väder ända fram till söndag. Om nu tidgningsprognoserna håller vad det skriver och illustrerar. Hoppas inte. Men om det nu blir så hoppas jag att nästa vecka blir varm igen. För då mår jag så bra. Har blivit så bortskämd de senaste dagarna med plusgraderna att man blir lite chockad över de vanliga majvädret som kommer nu med 10+. Blä. Bort. Nu vill vi ha sommar!

Imorn blir det fest. Då ska jag och Linus på en skiva. "Jag har kommit fel"-tema. Blir nog kul. :) Undrar vad jag ska ha på mig.. Hoppas att det inte blir för jobbigt för mig på torsdag bara.

Nu snart kommer Hasse....brrum, brrumm, brrrumm!

Ha en fortsatt trevlig tisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0