Ebay-baby

Okej, det finns sjuka människor i vår värld och det känns lite som att de sjuka människor tävlar om vem som är sjukast.
Nu kanske det blir en dubbel-nyhet för er som redan hört det på radio eller läst om det i tidningen eller på internet men jag ville ta upp det i alla fall. för jag skriver ju vad jag vill i min blogg. Hah. Pilutta dig?

Skämt å sido..ett par i (nu blir ni säkert jätteöveraskade) Tyskland(!) försökte sälja sin 8 månader gammal baby på Ebay igår..vad händer inte i Tyskland nu? Hm. Kul att bo där nu..alla ser ju typ svart på hela landet snart.
Hur som helst löd annonsen såhär: ”Baby till försäljning. Jag säljer min nästan nyfödda baby på grund av den gråter för mycket. Pojke, ungefär 70 centimeter lång.”.

Man blir ju mörkrädd.
Som tur var låg annonsen bara uppe i några timmar då människor snabbt regerade på detta och anmälde annonsen och hörde av sig till myndigheterna. Nu ska mamman gå igenom psykologiska tester och sonen är omhändertagen. Hennes försvar? "Det var bara ett skämt. Jag ville se om någon kunde lägga ett bud."
Öppningsbudet låg på en euro.
Som tur var la ingen ett bud.

Men ett skämt? Om det i alla fall varit så att hon inte ens hade ett barn. Men nu hade hon det! Kul att ta upp det på en släktmiddag när han blivit stor! "Vet du vad vi gjorde med dig när du var liten? Men det var bara på skoj!" Ehhh!
Psycho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0