VVA - VEVAX VIDEO AWARDS!

Blev inte så mycket drickande och festande i fredags hos killen som vi trodde, tror vi båda var för trötta, iaf jag, somnade till Armageddon. Haha, så typiskt för tro det eller ej så var det första gången jag skulle få se hela då. (Fråga inte hur jag har lyckats undvika att se den! För det vet jag inte!) Men nej. Fick se resten på lördagen. Men nu har jag iaf sett den! Åh så bra den var! :D Typ rysningar under hela filmen. :)

Lördagens för- och eftermiddagen blev rätt lugn, jag och älsklingen var alltså bara hemma hos honom och slappade framför tv:n. Såg även Nära och Kära, en också mycket bra och rolig film! Sen blev det god middag och jag och Linus försökte på nytt att tagga till. Haha, lyckades denna gång. Efter middagen fortsatte drickandet framför melodifestivalen och kortspel. Gick rätt fort där ett tag och plötsligt var man hur glad och rolig som helst, haha även de andra i familjen..de hade roligt åt oss. :P Men ja, det blev en riktigt trevlig och olig lördagskväll. ;D

Söndagen däremot var inte lika rolig för mig..och det har jag väl vinet att tacka..eller groggarna..eller jägershotsen..hm.
Men på kvällen mådde jag bra igen och Linus åkte till mig direkt efter jobbet. Vilade i mitt rum ett bra tag med tända ljus och lugna favoriter. :) Så skönt, precis vad vi behövde. Sen blev det middag och Wallander. :)

Idag är det måndag igen och lovet från skolan är slut. Kändes inte så jä*ligt att gå upp imorse ändå faktiskt..har ju bara hållt på med vevax hela dan, alltså tillbringat hela dan (8:20-16:00) i princip i aulan. :P För imorn gäller det! 16:15 börjar minglet! :D Och 17:00 börjar showen! :D Kommer bli så kul och så jä*la bra! Det håller på till 19:00 men jag och de andra som är med i mingel och scenografi gruppen kmr nog få stanna lite längre för att hjälpa de andra med att städa upp allt. Alla är typ jättenervösa fast att man inte vet varför! Men det har ju legat så mkt jobb bakom detta och vi har hållt på i så många veckor och nu äntligen kör vi igång! :D Idag blev även några korridorer bombade med vevax-affischer, så nu kan väl ingen i skolan kunnat undvika det. ;D Extra kul tycker jag är att min familj kommer vara där. :) Men det är ju rätt många som kommer ta dit familj och vänner.

Håller nu på med min mingel-outfit, morsan tog fram kavajen och finbrallorna. Så en ganska läskig affärskvinna är vad ni kommer få se imorn som ska dit! ;P
Jag och Diana har nu ikväll fixat allt till minglet. Haha, alltså godis, chips och läsk för typ 900 spänn! Så imorn vid halv 9 kör vi igång igen och fixar med de sista och flera genrep ska vi även hinna innan riktiga föreställningen börjar. Så kuuuul! :D

Let the show begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0