Snörusk och foton

Nej nej nej! Jag vill inte ha mer snö!
Punkt SE imorse: "Stockholmarna får vänta sig mer snö och flera minusgrader till påsk." Nej nej nej!!

Min dag igår då.. :)
Jo, jag och syrran åkte in som bestämt till modelhouse inne i stan och fick genast byta om och bli sminkade av en make up artist. :) (Fick en mycket stor och fin blombukett av Sophie här på volt innan jag gav mig av, tack för det. :) ) Kändes ovant att någon annan pillade i ansiktet och ögonen..lite obehagligt men snyggt blev det och vad fort det gick! :) När vi hade blivit färdigsmunkade fick vi gå in i fotostudion och först fotade vi oss tillsammans..bytte outfit och blev fotograferade enskilt. :) F*n vad kul det var!
Efter det fick vi se på bilderna och då hann morsan och hasse komma också och se dem och det var väl ingen tvekan om att de ville ha alla..alla 90 bilder..3000 spänn..fyf*n! Men men..har man snygga döttrar så har man. Haha ;D Då blir det ju svårt att bara välja ut ett par bilder..Fick alla bilderna på två skivor, en till mig och en till mickan..och jag tog faktiskt med skivan hit så..här får ni se några av mina favoriter..rätt många kanske men..de blev ju så många som blev bra. :P
Mig och sis




Mickan




Jag




Efter det åkte vi till sollentuna för att köpa tårtor och middag. :) Blev en mysig kväll med hela familjen. Ink. pojkvännerna. :) Mätt och belåten blev man med. :P Fick en ros och skumgummi skjutraketer(?) av älsklingen..eh tack för det, haha :D Bara du kan vara så påhittig min snutt! (Min riktiga present kommer snart) Ville bara säga det.. :P
Kollade lite på tv efter middan och fikat men höll på att somna rätt fort så jag och älsklingen gick och la oss..inte för att vi somnade direkt..låg typ och snackade hur länge som helst så imorse vaknade man med en sån där känsla att man inte sovit färdigt eller att klockan ringde mitt i natten..jobbigt..

Vill bara summera med ett tack till alla underbara gratulationer från mina nära och kära som tänkte på mig igår, vissa är jag lite besvikna på eller kanske mer ledsen över..men det är väl småsaker antar jag..hm.

Imorgon är det halvdag, går till 14:00 I think. Najs. :) Sen äre påsklov! Vet inte om det blir jobb hos morsan, får se..
Ska hem till älsklingen ikväll. :) Nu ska jag göra lite sysslor. Med andra ord..klippa ut minst 30 små gula glad-påsk-lappar... :P
Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Revin

FYFAN VAD FINA NI ÄR!
Vrålsnygga! :D förstår att ni köpte alla bilderna... måste också göra det där någon gång :)

2008-03-19 @ 11:56:12
URL: http://revin.blogg.se
Postat av: Anna

underbara bilder...ni e så fina...
ses på fredag då..
kraam

2008-03-19 @ 14:32:50
Postat av: Sabina

Tack moster.. :)
Det gör vi.

2008-03-19 @ 14:58:44
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se
Postat av: Julie

Grattis i efterskott! Bilderna vart ju as grymma!
PUSS! :)

2008-03-19 @ 17:55:09
URL: http://www.nytt08.blogg.se
Postat av: Evie

fan va snygga ni ääär!

2008-03-23 @ 22:30:44
URL: http://evsto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0