Min skoförälskelse

Blev innan lunchen mycket glatt överaskad över att hitta de där underbara skorna..ni vet, de som skrek på mig när de såg mig i fältöversten för två veckor sen..de! Jag hittade dem! De är från Scorett och nu kommer jag aldrig glömma det! Jag ska ha dem! :) 600:- kostar de och jag sparade ned bilden för att kunna titta på dem ännu oftare, tänker dock inte lägga upp dem eftersom att jag kanske ska ha dem på studenten..så..ni får se då. ;)

Ja..jag skrev kanske..för nyss hände det något ännu mer underbart..jag hittade de där underbara skorna..som jag såå gäärna ville köpa i somras men missade..eller typ..inte hade råd med..jä*lar vad besviken jag blev på mig själv..har bild på dem fortfarande på datorn hemma ovh tittar på dem ibland..och nu hittade jag dem! På tradera! Jag ska ha dem! Min storlek..knappt använda..det är ett tecken! :D Ödet!

Så nu står jag inför ett dilemma mellan vilka skor (jag ännu inte äger) jag ska ha på den stora dagen..
De ena paret är vita och de andra bruna..annars är det rätt lika..båda från scorett.. :) Men klänningen ska ju vara vit så det kanske känns lite tråkigt med vita skor då med...som samtidigt typ alla kommer ha..

Det var bara det...blev bara så glad. :D Vad ett..eller två par skor kan göra alltså. :D Underbart.
Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0