Lite allt möjligt

Var det kul eller var det kul att se Carolas min när hon och Johnson blev utslagna av Nordman i lördags..Haha underhållning på hög nivå. ;D Så det blev Nordman och Sibel som gick vidare till globen..rättvist tyckte jag. De var ju ändå två av de bästa. :) Ola hade varit kul att haft med också men han sjöng ju emot Sibel så båda dem kunde inte gå vidare.. Hur som helst..kul med melodifestivalen..älsklingen och jag var ju hemma hos mig i lördags eftersom att morsan och Hasse tillbringade helgen på landet..iof var lillsyrran hemma med två kompisar med de fick ju hålla sig i päronens rum hela kvällen. Skönt med en till myskväll, bara vi. :) Blev Hur man dumpar en kille på 10 dagar efter melodifestivalen också, den är ju så kul :PVi försökte med en början på någon film men sen blev vi för trötta så vi gick och la oss. :P

image495


Igår var jag hos farsan för att fira halvbrodern Ludde som fyllde 13 i tisdags, mysigt med fika och lite släkt. :) Var där från 14-17 ungefär.. :) sen körde pappse hem mig och syrran och så kom älsklingen till mig igen. :) Åt middag och kollade på Wallander - Mastermind, kul att den inte visats förut på tv..de andra avsnitten har man ju sett några gånger men den här var riktigt bra faktiskt, det märktes att den var ny..eller en av de senaste gjorda, nästa vecka ska vi se en till ny. :)

Sitter just nu och ska bränna 100 cd-skivor..hehe inte mkt annat att göra idag typ men nått måste man ju göra. :P
Slutar fem tror jag..har inte frågat om deras jobbtider än men det är säkert fem..hoppas bara på att jag inte behöver vara här 8.30 alla vardagar.. :P
I lördags vaknade jag med en tjock hals, f*n vad sur jag blev..vet att det var den där jä*la snorungen på bussen i fredags som hostade mig i ansiktet som smittade mig! Fortsätter tro det! Fick även lite feber på lördagkvällen men som tur var kände jag mig mycket kryare igår och nu känner jag mig bara lite förkyld och det är jag inte ensam om här så det är väl lugnt..skulle bara min otur att hinna bli sjuk till första praktikveckan.

Ska träffa älsklingen senare när jag slutat.. :) mys.
Aja, nu ska jag fortsätta med mitt!
Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0