Halvdag

Madonna feat. Justin Timberlake & Timbaland - 4 Minutes




En grym blanding av artiser! Så bra!

Idag är det halvdag..jobbar till två. Skönt. :) Och imorn är jag ledig, fyra dagar i rad om jag nu kan jobba hos morsan..annars blir det ju ett helt påsklov för mig.
Idag är det dans..annars händer nog inte mycket, tänkte kanske åka till stan och kolla lite..och stinsen, de ska ju öppna typ 30 nya butiker idag och då vill jag vara snabb med mina cv:n. :P
Imorn är det fredag. :) Då blir det nog utgång..men inget är 100% bestämt ännu.
Nu ska jag dela ut små pralinpåsar till mina kära kollegor. :P

Glad påsk alla små kycklingar!
Och ha en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha va tvungen att kolla vad du menade med att Nelly Furtado va med i Madonna videon.. Men alltså, det är inte riktiga videon. I beskrivningen till den du länkat till står det "I add to the song fantastic Nelly Furtado & Timbaland Promiscuous video."
Hehe, så det var inte så konstigt ändå ;D
kram

2008-03-25 @ 14:27:42
URL: http://shenanigans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0