Friday feelings

Åh, fredag, sköna fredag! :)
Ikväll är det finalen av Let's Dance, måste ses! :) Jag och syrran blev lite sura dock på att Tjenare kungen! går samtidigt typ på en annan kanal..den är ju så bra, skulle vilja se den igen. Nåja, man kan ju inte få allt här i världen.

image532 vs. image533

Vem tror du vinner ikväll? Jag hoppas på Tina, hon är så bra!

Vi slutar om cirka 3 timmar och sen bär det av till stinsen för lite fönster shopping..eller riktig? ;) Får se vad vi hittar..kanske utnyttjar några rabattkuponger jag fick där vid öppningen av deras 30 nya butiker.

Det sägs att det ska bli 10+ i helgen, jaaaa!

Min försenade födelsedagspresent som jag fick av min älskling igår var en bärbar dvd/tv! Det ser ut som en liten laptop med en liten skärm i. Tack älskling! Nu kan jag titta på tv och film när jag vill! :) Ett måste att ha med på bussresor, flyg, tåg och båt i sommar! :)
Fick även en mycket snygg t-shirt av Linus mammi, Görel. Tack. :)

Älsklingen kommer hem till mig ikväll också efter jobbet, mys! :)

Ha en trevlig fredag kväll!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0